Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna RuneScape Help & Quest
Nasz adres www.republika.pl/kasiak44


Peril of Ice Moutain - bez fotek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Questy P2P
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kasiak44
Administrator



Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 125 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: znienacka
Płeć: Mademoiselle

 PostWysłany: Czw 14:39, 08 Maj 2008    Temat postu: Peril of Ice Moutain - bez fotek Back to top

Perils of Ice Mountain

Przetłumaczyła Kasiak44 Wink


Opis : Sprzedawca kilofów, Nurmof, ma cały czas problem z zaspokojeniem podaży na kilofy. Odkąd sklepy w świecie RuneScape mają nieograniczone zapasy w magazynach, Nurmof nie może nadążyć z produkcją. Będąc prawdziwym Dwarfem, rozwiązał swój problem w „Dwarfowy” sposób: czyli przez automatyzację!! Jego jaskinia w Dwarven Mine jest teraz centrum masowej produkcji kilofów dzień i noc pracuje pełną mocą. Największym problemem stało się teraz zdobywanie Energii, więc Nurmof został upoważniony do wystawienia elektrowni na powierzchni w pobliżu kopalni. Jednak dostawca zgubił gdzieś jedne z pakunków i pilnie wypatruje jakiegoś poszukiwacza przygód, który pomoże mu je odzyskać. Jak to jest w zwyczajach w RuneScape, nic nie może być takie proste jak wydaje się na wstępie......

Poziom Trudności : ŁATWY i krótki

Wymagania:

Ukończone questy: nie ma wymagań

Skille:

10+ lvl Construction
10+ lvl Farming
10+ lvl Hunter
11+ lvl Thieving.

Potrzebne rzeczy :

Compost (zwykły albo super)
Watering cane – konewka
2 Plank – deski zwykłe
2 Nails – gwoździe
Saw – piła
Hammer – młotek

Pomocne:
Combat bracelet (4) (z Dragonstone) - szybkie teleporty do Monastery.
Energy Potions do biegania

Nagroda : 1 Quest Point, +500 Exp do Construction, Farming, Hunter i Thieving. Pozwolenie na wykuwanie Pickaxe i korzystanie z drabiny w elektrowni przy Dwarven Mine.

Rozpoczęcie : Podnóże Ice Mountain – przy drodze z Falador do Barbarian Village. Rozmowa z Lakki the delivery dwarf.

Instrukcje:

Weź ze sobą: wszystkie potrzebne rzeczy.

1. Porozmawiaj z Lakki the delivery dwarf stojącym obok połamanego wózka. Dokładnie na South od widocznej w górze kopalni (Dwarven Mine). Opowie ci jakie nieszczęście mu się przydarzyło. Pracuje on jako dostawca i właśnie wiózł skrzynki z częściami do budowy elektrowni przy Dwarven Mine gdy zorientował się, że ma o jedną za mało – gdzieś mu wypadła po drodze. Jest bardzo zmartwiony bo jego szef – Drorkar jest surowy i z pewnością wyleje go z pracy. Obiecaj pomoc w odszukaniu i dostarczeniu zgubionej skrzyni. Opcja: „I could help you find the crate.”

DELIVERY DWARF

2. Idź wzdłuż drogi na West, aż do schodów. Przeszukaj krzaki przy drodze (Search busch). Jest ich sporo, ale każdy gracz znajduje skrzynkę gdzie indziej. Gdy zajrzysz do niej zobaczysz, że jest w niej jakiś rodzaj jaja.

KRZAKI

3. Ze znalezioną skrzynią idź bezpośrednio do szefa Drorkar’a. Znajdziesz go w ostatnim budynku po West stronie budynków należących do kopalni.

DRARKAR

4. Porozmawiaj z Drarkar’em („Yes”) – poprosi cię o dostarczenie listu do Brother Bordiss w klasztorze obok. Klikając potem na wszystkie opcje, dowiesz się w jaki sposób jest pozyskiwana energia w jego „elektrowni”. Wykorzystuje on młode smoki do wytwarzania ciepła. Dorosłe normalnie zieją ogniem ale małe... muszą być karmione (przymusowo) węglem, żeby „produkowały” ogień. Gdy oburzysz się na takie traktowanie zwierząt „But it’s cruell!” – odpowie ci tylko, że nie poradzisz nic na postęp cywilizacji a smoki są własnością Consorcjum (w Keldagrim) i mogą robić z nimi co tylko chcą. Gdy uznasz że dowiedziałeś się wszystkiego kliknij na „Fair enough”.

BROTHER BORDISS

5. Idź do Monastery (South-East od kopalni) i odszukaj Brother Bordiss (stoi on na polu z kapustą obok drugiego mnicha Brother Althric). Gdy zagadasz do niego okaże się, ze nie może mówić bo złożył śluby milczenia. Powiedz wtedy – „I have a letter for you”, a Brother Bordiss weźmie list, przeczyta go i …….. wścieknie się. W liście Drorkar wyśmiewa się z Bordiss’a, że udało mu się dokonać czegoś co on uznał za niemożliwe i właśnie jego „Węglowo-smocza elektrownia” ruszyła pełną mocą. Bordis przyznaje się do tego że mówił że taka elektrownia „Nie może” pracować, ale to dlatego że ona „Nie powinna” pracować, bo jest bardzo niebezpieczna zarówno dla karłów jak i dla reszty świata RuneScape.

SMOCZKI

6. W trakcie rozmowy nagle róże na grządce po West stronie – zaczną więdnąć. Okazuje się, że są to kwiaty, które nie potrafią żyć w wyżesz temperaturze. Zapytaj „Can I help?” wtedy Brother Althric powie że gdyby je teraz podlać nawozem a potem wodą to może na razie uda się je uratować. Odpowiedz „I have some compost here” i podlej kwiaty.

RÓŻE

7. Kwiaty ożyją. Nagle z nieba spadnie prosto na dziedziniec klasztoru – Gnom spadochroniarz – Profesor Arblenap. Profesor zapyta o drogę na Ice Mountain i oddali się szybko. Brother Althric podpowie ci, że dobrze by było dowiedzieć się co ten profesorek będzie wyprawiał na Ice Mountain.

SPADOCHRONIARZ

8. Idź więc na West od klasztoru i wejdź na górę. Zaraz na granicy śniegu zobaczysz profesora jak biega z siatką i cos łapie. Podejdź i zapytaj o co chodzi „What are you doing?”

PROFESOR

9. Dowiesz się, że profesorek wyłapuje młode Icefiend’y. Zapytaj „Why?” a dowiesz się, że nastąpiło dziwne ocieplenie i Icefiend mogą wyginąć więc trzeba przenieść młode osobniki w zimniejsze rejony. Zaoferuj pomoc „Can I help?”. Profesor da ci specjalną siatkę – Icefiend Net – i poprosi o złapanie 4 Baby Icefiends – biegają gdzieś między dorosłymi. Złap je i wróć do profesora.

Baby Icefiends

10. Gdy tylko złapiesz 4 i oddasz mu – ziemia się zatrzęsie i spadnie wielka lawina. Profesor teleportuje się w bezpieczne miejsce, a ty idź zobaczyć czy ktoś nie potrzebuje pomocy. Idź na sam szczyt góry, tam gdzie stał namiot Oracle.

ORACLE

11. Zobaczysz, że namiot został zniszczony przez lawinę. Porozmawiaj z Oracle – „What happened to your tent?” – dowiesz się, że lawina porwała namiot ze sobą. Powiedz, że pomożesz go naprawić “I could fix your tent for you” i zejdź na dół tak żeby być u podnóża góry po jej East stronie. Tam, zakopany w śniegu leży namiot Oracle – „Wrecked tent” – podnieś go i wróć na szczyt.

WRECKED TENT

12. Na szczycie użyj namiotu na szczątkach (remains) a odbudujesz go bez trudu. O ile masz wszystko przy sobie (planks, nails, hammer, saw). Wtedy Oracle będzie miał wizję .... śnieg zniknie... lód się roztopi... góra Ice Mountain pod wodą.... wody się ocieplają... wyspy zapadają .... a resztę świata opanowuje pustynia...giną ludzie i zwierzęta... wokół tylko śmierć.... Trzeba jakoś powstrzymać tę zagładę – ty musisz to zrobić. Wybierz „I’m going to go and do something” i idź ratować świat.

13. Idź do Drarkar’a , powiedz, że dostarczyłes jego list „I gave your letter to Brother Bordiss” i wyjaśnij mu różnicę między „Nie może” a „Nie powinno”. Zażądaj też żeby natychmiast rozebrał swoją elektrownię „ You’ve got to shut down this power station” i opowiedz o wizji jaką przedstawiła ci wróżka Oracle „The Oracle predicted it would cause the end of civilisation!”. Drarkar wyśmieje cię i każe ci porozmawiać z Nurmof’em, bo to on zlecił budowę tej elektrowni i tylko on może zdecydować o jej rozebraniu. Wybierz: „I’ll go and talk to Nurmof, then” i zejdź na dół do kopalni.

NuRMOF

14. Nurmof to dwarf, od którego kupuje się kilofy. Zejdź na dół i idź kawałek na South, potem skręć na West (korytarz z kowadłami), a potem idź na North do ostatniej jaskini. Porozmawiaj z nim. Zacznij od: „You’ve got shut down the power station!” (musisz zburzyć elektrownię) Opowiesz mu o tym co dzieje się ze światem na powierzchni. Okaże się, że Bordiss obawiał się takich właśnie skutków i miał zupełnie inny pomysł na wytworzenie energii, jednak nie pokazał się na prezentacji zaproponowanej przez Nurmof’a i zniknął. Teraz nie ma z nim kontaktu bo znów złożył śluby milczenia i przebywa w pobliskim klasztorze.

15. Wybierz „You’ve still got to shut down the power station.” Wtedy Nurmof stwierdzi, że nie może pozostać bez źródła mocy dla swojej maszyny do produkcji kilofów, a bez tego nie zaspokoi zamówień jakie ma ze wszystkich sklepów w RS. Musisz znów pogadać z Brother Bordiss.

16. Wróć do Monastery i zacznij z nim rozmowę (Znów złożył śluby milczenia!!) Wybierz opcję „Nurmof says you made plans for an alternative power station”. Bordiss znów złamie swoją przysięgę milczenia I opowie ci, że owszem miał zupełnie inny pomysł na produkcję energii ale plany schował do skrzyni i zamknął czarodziejskim kluczem. Niestety klucz zaginął planów nie da się wyjąć i Bordiss uznał że zawiódł strasznie ród krasnoludów i postanowił ukarać się za to przebywaniem w klasztorze i przysiągł już nigdy nie pić ani nie rozmawiać z nikim. Ostatnią osobą, z którą rozmawiał jak jeszcze miał klucz przy sobie był.... Drarkar.

17. Wróć do Drarkar’a i ukradnij mu klucz z kieszeni. Z kluczem zejdź na dół do kopalni i idź na East od drabinki. Zaraz przy wejściu do jaskini (jest w niej sklep z rudą) stoi skrzynia.

SKRZYNIA

18. Kliknij na nią a automatycznie się otworzy. W twoim inventory pojawią się jakieś rysunki techniczne. Biegnij z nimi do Nurmof’a. Wybierz opcję: „You’ve got to shut down the power station!” a potem „I have the plans to the alternative power station here”. Nurmof przeczyta plany i zachwyci się ich prostotą, zgodzi się na wyburzenie smoczej elektrowni żeby w to miejsce postawić wielki Wiatrak, produkujący energię.

19. Odbierzesz swój dyplom a jako nagrodę możesz od tej pory osobiście wykuwać kilofy oraz korzystać ze skrótu do jaskini Nurmofa – trapdor jest pod ścianą w elektrowni.

DYPLOM



................... COMPLETE Wink)


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Questy P2P Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach