Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna RuneScape Help & Quest
Nasz adres www.republika.pl/kasiak44


Cold War - bez screenów - z linkiem do opisu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Questy P2P
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kasiak44
Administrator



Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 125 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: znienacka
Płeć: Mademoiselle

 PostWysłany: Pon 4:22, 26 Lis 2007    Temat postu: Cold War - bez screenów - z linkiem do opisu Back to top

Cold War

pełny opis ze screenami jest [link widoczny dla zalogowanych].

Przetłumaczyła Kasiak44 Wink


Opis : W ZOO w Ardougne, jeden z opiekunów zwierząt jest pochłonięty obserwacją życia pingwinów, Tak naprawdę to trochę zwariował na ich punkcie. Potrzebuje teraz twojej pomocy w obserwacji zwyczajów pingwinów na górze lodowej w Luna Sea.
Ta przygoda rozpoczyna się niewinnie, ale wkrótce otworzy przed tobą świat pełen szpiegostwa i kiepskich muzykantów

Poziom Trudności : ŚREDNI

Wymagania:

10+ lvl Hunter
30+ lvl Agility
30+ lvl Crafting
34+ lvl Construction

Potrzebne rzeczy :

10 Oak planks,
1 Mahogany plank,
1 Plank (zwykły),
10 Steel nails,
Spade,
Hammer,
1 Steel bar,
1 Silk,
1 Raw Cod albo Ring of Charos (a)
1 Swamp Tar,
5 Feathers,
1 Soft leather, - wyprawiona, miękka skóra krowy
Dostęp do Crafting Table lvl 3 (stołu montażowego) w domu swoim lub innego gracza.
Crafting Table lvl 3+ jest możliwy do zrobienia w domku kogoś kto ma Crafting lvl 34+.
Teleporty do domu, do Ardougne, do Lumbridge.
Przyda się też Ammy of Glory (4) i Dramen Staff jeśli masz ukończony quest „Fairy Tale II” albo Lyra z questu „Fremennik Trials”


Nagroda : 1 Quest Point, +2000 Exp Crafting, +5000 Exp Agility, +1500 Exp Construction, umiejętność wykonania kostiumu pingwina i dostęp do nowej Agility Arena.


Rozpoczęcie : Ardougne ZOO – rozmowa z Larry obok klatki z pingwinami.

Instrukcje:

Weź ze sobą: 10 Oak Planks, 10 Steel Nails, 1 Spade, 1 Hammer. Teleporty do Lumbridge, Ardougne, House (jeśli masz warsztat w domu), Silk, Steel bar, 1 Plank (zwykły) i Ring of Charos albo Raw Code. Przyda się też naładowany Ammy of Glory.

1. Zacznij od rozmowy z opiekunem zwierząt – Larry’m Stoi w West części ZOO obok klatki pingwinów.



2. Zapyta cię czy nie zechcesz poobserwować pingwinów w ich naturalnym środowisku. Twoja pomoc miałaby polegać na wybudowaniu kryjówki, z której można obserwować pingwiny.
Zgódź się „Okay, why not!” – powie ci co będzie potrzebne do budowy i każe ci czekać East od wejścia do Keldagrim niedaleko Rellekka, ale nie idź tam. Przynieś do ZOO rzeczy potrzebne do budowy, albo jeśli masz wszystko przy sobie, pogadaj z Larry’m jeszcze raz wybierając opcję „Yes, I have all the materials”. Zapyta cię jeszcze czy jesteś gotowy do podróży na Górę lodową, gdy odpowiesz „Yes” teleportuje was na miejsce.

3. Porozmawiaj znów z Larry’m, a potem podejdź do placyku po środku – „Firm Snow Patch” i użyj na nim Oak Planks – zbudujesz kryjówkę. Potem użyj na niej „Spade” – obsypiesz ją śniegiem, tak żeby była jak najmniej widoczna.



4. Wejdź do środka kryjówki i obejrzyj dokładnie filmik jaki ci się pokaże. Jeden z pingwinków wykona przy powitaniu 3 rodzaje emotów – zapamiętaj je, bo będzie ci to potem potrzebne. Po skończonym filmie odszukaj Larry’ego i pogadaj z nim. Jeśli nie udało ci się zaobserwować ruchów pingwina to wejdź jeszcze raz i jeszcze raz obejrzyj film.



5. Zgódź się z Larrym, który twierdzi, że pingwiny zachowują się trochę dziwnie (druga opcja odpowiedzi). W dalszej rozmowie poprosi cię o zmianę miejsca, bo tu wydaje mu się niezbyt bezpiecznie.
Przejdź do miejsca zaznaczonego symbolem transportu, użyj łodzi stojącej przy brzegu – przeniesiesz się na molo niedaleko Rellekka – tam znów porozmawiaj z Larry.



6. Larry obmyślił trochę szalony plan – potrafi skonstruować mechanicznego pingwina i umieścić cię w środku tak żebyś mógł z bliska się przyjrzeć co takiego knują małe pingwinki. Potem rzuci na ciebie czar zmniejszający tak żebyś mógł sterować przebraniem od środka. Gdy spytasz dlaczego sam tego nie zrobił, dowiesz się że pingwiny znają już jego zapach ponieważ kiedyś był przez nie złapany i poddany torturom. Larry da ci książkę, według której będziesz mógł sam wykonać przebranie.



7. Żeby zrobić kostium pingwina potrzebujesz Clockmaker’s bench (Crafting Table lvl 3+). Kliknij na stół w warsztacie domowym mając w inventory Normal Plank, Steel Bar, Silk. i Hammer – wybierz opcję – Clockwork Mechanism – potem kliknij na robienie TOYS i wybierz „Clockwork Penguin”a otrzymasz śliczne ubranko pingwina.



8. Wróć do Ardougne i pogadaj znów z Larry’m obok klatki w ZOO. W rozmowie wybierz pierwsza opcję „Yes, I have it” i razem przeniesiecie się na Górę Lodową.

9. Tam znów pogadaj z Larry’m – niestety niewesołe wieści – pingwiny zniszczyły waszą kryjówkę i gdzieś znikły. W rozmowie wybierz opcję jaką chcesz i tak wyjdzie na to że to właśnie one miały interes w zniszczeniu budynku. Dalsza obserwacja wymaga użycia przebrania się za pingwina, ale trzeba by najpierw wypróbować przebranie. Wrócicie do ZOO.

10. Obok klatki znów porozmawiaj z Larry’m. Powie ci, że po wejściu w kostium masz podejść do małych drzwiczek do klatki z pingwinami i tam pogadać z jednym z nich.
Zdejmij z siebie pelerynkę (jeśli masz) i wyjmij z rąk broń i tarczę (ręce muszą być puste). Wybierz opcję „TUXEDO-TIME” a zostaniesz zmniejszony i wejdziesz w kostium.



Wejdź do klatki i pogadaj z pingwinem, z którym da się rozmawiać (jest tylko jeden taki). W pierwszej rozmowie nie rozpozna cię jako swojego pingwina, staniesz wtedy automatycznie naprzeciwko niego i musisz wykonać takie emoty jakie widziałeś na filmie (każdy gracz ma inny zestaw emotów).



Jeśli nie pamiętasz jakie to były emotki to musisz próbować po kolei – jak źle wybierasz to pingwin przerywa rozmowę i próbuj od nowa. Jak ustalisz pierwszą to potem próbuj z drugą a następnie z trzecią. Gdy wszystkie wykonasz poprawnie – pingwin uzna cię za członka organizacji. Poprosi cię o oddanie jego raportu do sztabu. Powie też żebyś odebrał jeszcze jeden raport od innej grupy agentów wysłanych do Lumbridge.

11. Wyjdź z klatki, kliknij prawym klawiszem myszki na Larry’m i wybierz opcję „TUXEDO-TIME” żeby zmienić się z powrotem w człowieka. Porozmawiaj z nim i powiedz czego się dowiedziałeś. Larry obieca czekać na ciebie w Lumbridge.

12. Teleportuj się do Lumbridge i idź na North od pałacu aż do zagrody owiec. Przy samym wejściu czeka na ciebie Larry. Wybierz znów opcję „Tuxedo time”, przebierz się za pingwina i odszukaj między owcami jedną dziwną owcę na pingwinowatych nóżkach (tylko jedna owieczka ma opcję „talk-to Sheep”).



13. Spróbuj zagadać do pingwinków wykonując najpierw sekretne pozdrowienie. Niestety, odmówią ci dokąd nie wypowiesz specjalnego hasła.

14. Porozmawiaj z Larry’m a on teleportuje cię do ZOO. Zamień się w pingwina, wejdź do klatki i zagadaj do tego samego pingwina co wcześniej. Jeśli masz Ring of Charos to rozmowa sama doprowadzi cię do hasła, jeśli nie masz pierścienia to podaj pingwinowi surową rybę (Raw Cod). Hasło jakie usłyszysz brzmi: „Do not trust the Walrus” (nie ufaj morsowi).

15. Wróć do Lumbridge i ponownie zagadaj do zamaskowanych wywiadowców. Teraz już będą z tobą gadać, ale ich raport nie jest jeszcze gotowy – trzeba najpierw wybadać co wie Fred the Farmer (rolnik Freda).

16. Idź do domku przy zagrodzie (jest po West stronie zagrody dla owiec) w rozmowie z Fred the Farmer wybierz ostatnią opcję, a potem obojętnie którą z dwóch do wyboru.



17. Później, wróć do wywiadowców i zagadaj do nich (wybierając jakąkolwiek opcję). Dadzą ci wtedy raport z misji, poproszą o dostarczenie go do Penguin Outpost i wytłumaczą ci też jak się tam dostać.

18. Idź do banku w Lumbridge i weź ze sobą: Swamp Tar, 5 Feathers, trochę jedzenia, teleport do Lumbridge, Mahagony Logs, Soft Leather, Amulet of Glory i Dramen Staff albo Lyra żeby potem szybko dostać się do Rellekki.

19. Wróć do Larry’ego obok zagrody dla owiec i powiedz czego się dowiedziałeś. Larry teleportuje cię prosto do Iceberg (góry lodowej).

20. Przebierz się za pingwina i idź na North-West. Pogadaj z pingwinem który nazywa się po prostu „KGP Agent”. Najpierw wykonaj trzy emoty powitalne, wtedy Agent zechce zobaczyć twój ID (identyfikator) – niestety nie masz go.



21. Przejdź kawałek na South i pogadaj z pingwinem „Noodle”. Chętnie da ci nowy ID w zamian za Swamp Tar i 5 Feathers. Po skończonej rozmowie użyj na nim jednej z tych rzeczy a otrzymasz identyfikator i kolejny raport do oddania w kwaterze głównej.



22. Wróć do pingwina KGP Agent, teraz już pozwoli ci wejść do bazy i powie gdzie iść żeby oddać raporty. Odszukaj na North ścianie lodowca duży zwał śniegu „AVALANCHE” i wejdź do środka.

23. Wejdź do pokoju po West stronie (po lewej stronie od wejścia) i tam znów porozmawiaj z KGP Agent. Po rozmowie, odbierze od ciebie wszystkie raporty i każe ci przejść cały tor przeszkód, żeby sprawdzić twoją sprawność.



24. Przejdź na West pokoju i idź korytarzem aż do końca. Przejdź przez drzwi i idź widoczną ścieżką na North. Na końcu ścieżki jest początek kursu Agility.



25. Kliknij na brzeg a wskoczysz do wody. Masz przepłynąć na drugi koniec pomiędzy poruszającymi się blokami lodowymi. Uważaj bo jak taki blok cię uderzy to poczujesz to boleśnie.



26. Po przepłynięciu wejdź na wystające z wody lodowe kolumny i przeskakuj po nich aż do końca.



27. Dalej na ścieżce czekają cztery lodowe bramy najeżone ostrymi soplami. Przejdź ostrożnie przez każdą z nich.



28. Ostatnia przeszkoda to skałki lodowe wystające z ziemi – musisz przejść po nich na drugą stronę.



29. Potem obejrzysz śmieszny zjazd na brzuszku i... wylądujesz na linii mety.



30. Porozmawiaj z chodzącym tu Agility Instructor a otrzymasz pozwolenie na korzystanie z tej Agility Arena kiedy tylko zechcesz. Wyjdź przez bramkę żeby zamknąć „kółeczko agility” – dostaniesz 65 punktów premii za pełne okrążenie. Oprócz tego oczywiście masz punkty do Agility za każdą pokonaną przeszkodę. W sumie pełne okrążenie daje ci 540 Exp.



31. Wróć do Larry’ego tą samą drogą i opowiedz co widziałeś. Będzie zaskoczony tym że pingwiny są tak zorganizowane, poprosi cię żebyś odszukał w ich fortecy – War Room – pokój dowodzenia.

32. Przebierz się z powrotem za pingwina i wróć do wejścia na teren pingwinów (avalanche). Idź do końca na North aż do wielkiej bramy. Niestety strażnik stojący w wartowni nie pozwoli ci iść dalej. Nie masz uprawnień więc trzeba użyc fortelu.



33. Wróć kawałek na South i wejdź do małego pokoiku po East stronie. Jest tu mnóstwo różnych instrumentów muzycznych i dwa pingwiny – Ping i Pong.



34. Zagadaj do jednego z nich a dowiesz się, że ich pasją jest śpiew i muzyka, ale nie mają instrumentów na których mogłyby zagrać. Pingwiny nie mają dłoni, a więc i palców – no i w żaden sposób nie potrafią zagrać na harfie, flecie ani pianinie. Ping i Pong poproszą cię, żebyś przyniósł im takie instrumenty na jakich mogliby zagrać – są to „Cow Bell” i „Bongos” (krowie dzwonki i bębenki).

35. Wyjdź z fortecy i wróć do Larry′ego. Pogadaj z nim o tym czego się dowiedziałeś. Larry wytłumaczy ci jak zrobić bębenki i skąd wziąć dzwoneczki.

36. Teleportuj się do Lumbridge i idź na pastwisko po drugiej stronie rzeki. Na pastwisku jest jedna przywiązana krowa „Milk Dairy Cow” –



z prawego klawisza myszki wybierz opcję „Steal-Cowbell Dairy Cow” – dzwoneczki już masz.

37. Teraz użyj Mahagony Plank na Soft Leather a zrobisz małe bębenki.



Przygotuj się na małą walkę ze stworem 51 lvl. Weź więc jakąś broń i trochę jedzenia jeśli potrzebujesz.

38. Wracaj na Górę Lodową. Niestety Larry nie ma już siły żeby cię teleportować, więc żeby się tam dostać musisz spotkać się z Larry’m na małym molo North-East od Rellekka lub West od wejścia do Keldagrim.



Można tam szybko dotrzeć jeśli skończyłeś quest „Fairy Tale Part II” – używając Fairy Ring kod: DKS. Albo użyj Lyre z questu „Fremennik Trials” i idź na brzeg morza kierując się na North-East

39. Gdy już dotrzesz na miejsce, przebierz się w strój pingwina i wejdź znów do fortecy pingwinów. Idź do pokoju Ping’a i Pong’a i daj im instrumenty. Pingwiny zaczną grać i obejrzysz film z ich piosenką a potem zobaczysz jak strażnik przy bramie opuszcza swój posterunek i aresztuje Pinga i Ponga za zbyt głośne zachowanie.

40. Idź znów na North. Wejdź do wartowni obok bramy korzystając z nieobecności strażnika i kliknij opcję – „Use Control Panel” a brama się otworzy i przejdziesz dalej.

41. Idź na East i wejdź do pokoju dowodzenia. Niestety ten pokój jest w pełni izolowany i żadne czary w nim nie działają. Zobaczysz krótki film – jak zostajesz zdemaskowany, bo zmniejszający czar Larry’ego nie może tu działać.



42. Pingwiny wtrącą cię do celi gdzie zaatakuje cię Icelord 51 lvl, który atakuje lodowymi strzałami. Jest łatwy do pokonania. Zabij go i wyjdź z celi.



43. Przejdź na East do szczeliny w ścianie „Chasm” i przejdź przez nią.



44. Znajdziesz się na zewnątrz fortecy. Idź na East i opowiedz wszystko Larry’emu. Ucieszy się bardzo, że jego podejrzenia okazały się słuszne. Zobaczysz jeszcze rozpoczętą budowę ogromnego mechanicznego pingwina i …… otrzymasz dyplom ukończenia misji.



Od tej pory możesz korzystać z Agility Arena u pingwinków, ale musisz przygotować sobie strój pingwina w domu żebyś mógł wchodzić na teren śniegów.

................... COMPLETE Wink)

Dodatkowe informacje:

Ile jest punktów za zrobienie bębenka? – 25 Exp
Ile jest punktów za ukradnięcie Cow Bell? – 16 Exp.

Jaka jest punktacja na Agility Arena? –

Przepłynięcie między lodowymi skałami – 55 Exp
Przeskakiwanie lodowych stopni – 80 Exp
Przejście przez lodową bramę – 40 Exp (x 4 bramy)
Przejście lodowymi skałkami – 180 Exp
Wyjście przez bramę z Agility kurs – 65 Exp
Ogółem – 540 Exp za pełny kurs.


Post został pochwalony 1 raz
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Questy P2P Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach