Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna RuneScape Help & Quest
Nasz adres www.republika.pl/kasiak44


Update 17.07.2007 - zmiany w mini-grze Pest Control.....

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kasiak44
Administrator



Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 125 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: znienacka
Płeć: Mademoiselle

 PostWysłany: Wto 22:01, 17 Lip 2007    Temat postu: Update 17.07.2007 - zmiany w mini-grze Pest Control..... Back to top

Zrobiliśmy kilka modyfikacji w minigrze Pest Control. Największa zmiana dotyczy (o co najczęściej prosili gracze) – by były 3 różne łodzie z 3 różnymi wymaganiami. Łódź 1 wymaga poziomu walki 40+, Łódź 2 – poziomu 70+ i Łódź 3 – poziom walki 100+.

Ta zmiana ma duży wpływ na grę, więc musieliśmy sporo pogłówkować żeby odpowiednio zrównoważyć pozostałe obszary. Musieliśmy upewnić się, że każda łódź doprowadzi do gry właściwie dopasowanej do poziomu graczy. To znaczy że dla każdej łodzi trzeba było osobno określić takie rzeczy jak poziomy stworów jak i punkty Pest Control dawane w grze, punkty Exp dawane za jeden Pest Control Point i zmienić sposób walki z portalami.

Jeżeli interesuje cię jakie to są zmiany i jak dochodziliśmy do decydowania o nowym wyglądzie gry, to możesz dalej gdzie omawiamy to bardziej szczegółowo.


Dodaliśmy pośrednią opcję wymiany PC Point na Exp. Do tej pory, mogłeś wymieniać 1 lub 100 PC Point na EXP, teraz masz dodatkowo możliwość wymiany 10 PC Points i będziesz dostawał wtedy 1% bonus do całości wymienianych punktów.

Nieznacznie poprawiliśmy statystyki zbroi Void Knight.

Dodaliśmy kilka nowych rzeczy które możesz kupić za PC Point. Stworzyliśmy 3 nowe hełmy. Jeden dla Łuczników, jedne dla Magów i jeden dla Wojowników. Kiedy hełm będzie noszony z pancerzem, spodniami i rękawicami – otrzymasz bonus za komplet odpowiedni dla rodzaju gracza (mag. Łucznik albo rycerz). Żeby otrzymać ten bonus nie musisz walczyć maczugą (z Void Knight armour).
Każdy gracz ma dodane miejsce w swojej domowej szafie na przechowywanie hełmów.

Inna nowa rzecz do zdobywania punktów to – Void Knight Seal – jest to pozycja szczególnie pomocna w czasie mini-gry. Void Knight Seal ma 8 ładunków i potrafi uderzyć w grupę potworków zadając obrażenia po 8-12 hp wszystkim na raz. Może ona być używana tylko na terenie Pest Control i nie dodaje punktów do wymaganego minimum 50.

Strażnik The Squire” – ma teraz opcję dostępną z prawego klawisza myszki – „quick leave” tak że możesz w każdej chwili opuścić pole walki (nawet będąc atakowanym).

Część dotycząca szczegółów zmian:

Jak już wspomnieliśmy wcześniej, rozdzielamy grę na trzy łodzie. Jest więc trochę zmian, które należy omówić bardziej szczegółowo.

Po pierwsze, musieliśmy dostosować siłę potworów do łodzi w jakiej jesteś. Łódź z graczami 40-70 lvl nie mieli wcześniej większych szans na ukończenie z sukcesem tej gry. Teraz, jeśli grasz na łodzi o wysokim poziomie to powinieneś dostawać więcej punktów za grę, bo jest ona trudniejsza. Podział punktów wygląda więc następująco:
Za wygranie walki w łodzi 3 (100+) będziesz dostawać 4 punkty Pest Control,
Za wygranie walki w łodzi 2 – 3 punkty PC
Za wygranie walki w łodzi 1 – 2 punkty.

W ten sposób zdobywa się punkty o wiele szybciej!! Oczywiste więc jest że nie mogliśmy utrzymać takiego kursu wymiany punktów PC na Exp, bo byłoby to zbyt łatwe – W tej chwili dostajesz 35% tego co poprzednio za 1 punkt. Możesz się zastanawiać co się stanie z wczesniej zdobytymi punktami PC – pomyśleliśmy o tym..... i jeszcze możesz wymienić swoje stare punkty PC według starych zasad.

Przeliczając całość to będzie wyglądać mniej więcej tak:
W łodzi 2 będziesz dostawać trochę więcej doświadczenia w grze niż poprzednio i w łodzi 3 będziesz dostawać dużo więcej doświadczenia w grze. Jednak nie jest to takie proste jak brzmi, bo teraz każda gra będzie trwała nieco dłużej, gdyż przeciwnicy są odpowiednio dobrani do poziomu graczy. Za grę w łodzi 1 będziesz zdobywał odpowiednio mniej Exp, ale to jest Ok. ponieważ gracze o niższych combatach będą mogli wygrać więcej walk niż mogliby wcześniej. Bonus przy wymianie punktów PC na Exp w Łucznictwie i Magii – zostaje zmniejszone o kolejne 10%, ponieważ uznaliśmy że i tak wiele zyskujesz bez zużywania run lub strzał. Koszt zakupu Herb, Seeds i Minerals został podwyższony ok. trzykrotnie tak żeby miał tę samą wartość w stosunku do zdobywanych punktów. Natomiast nie zmieniła się cena Woid Knight Armour – tak że w rezultacie stała się ona łatwiejsza do kupienia.

Pest Control mini-gra zawsze dawało bardzo duże i szybkie Exp w walce. W dziwny sposób, główną przeszkodą w utrzymaniu tempa gry i osiąganiu zadowalających wyników, była obecność wielu graczy z niskim combatem, która czyniła walkę zbyt trudną by można ją było rozegrać szybko i konsekwentnie. Nie był to najlepiej zrównoważony mechanizm, z pewnością zgodzisz się z taką opinią. Było to raczej niemiarodajne do wysiłku jaki wkładali oni w grę i mogło prowadzić do obrażania graczy z niższym combatem, którzy nie robili nic złego oni po prostu też chcieli zagrać – nie to było naszym celem przy tworzeniu tej mini gry.

Tak więc ten skutek uboczny został teraz skutecznie wyeliminowany (niskie levele mają własną łódź) i łodzie wyższych poziomów dają teraz więcej punktów za zwycięską walkę, musieliśmy jakoś zrównoważyć oba te sposoby gry. Tempo gry jest teraz dodatkowo kontrolowane przez fakt, że Portale na początku gry będą ekranowane i nie będzie można ich rozbić. Dopiero po 15 sekundach gry jeden z portali utraci ekran, a pozostałe będą słabły co 30 sekund, aż po 1 minucie 45 sek wszystkie będą otwarte na atak graczy. To powinno rozwinąć strategię w tej grze którą zamierzaliśmy wykształcić – chodzi głównie o ochronę rycerza Void Knight atakowanego przez stwory, a nie na bieganiu grupy ludzi od portalu do portalu i niszczenie ich w błyskawicznym tempie. Naszym zamierzeniem było nagradzanie dodatkowym Exp wartościowego treningu graczom nie mogącym trenować tradycyjnie w szybki sposób. Teraz chyba osiągnęliśmy równowagę, chociaż trzeba był nad nią ciężko popracować.

Na koniec informujemy że zachowanie części stworów zmieniło się trochę.
*** Większość stworów (poza Brawlers i samymi portalami) nie blokuje już graczy, więc dużo łatwiej jest teraz poruszać się po wyspie.
*** Spinners mogą teraz otruć gracza jeśli pobliski Portal będzie zniszczony.
*** Portale nie mogą być już zatruwane.
*** Shifters teleportują się trochę więcej.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach