Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna RuneScape Help & Quest
Nasz adres www.republika.pl/kasiak44


6 maja 2009 - Bounty Hunter Wilderness-tylko na PvP

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kasiak44
Administrator



Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 125 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: znienacka
Płeć: Mademoiselle

 PostWysłany: Śro 5:39, 20 Maj 2009    Temat postu: 6 maja 2009 - Bounty Hunter Wilderness-tylko na PvP Back to top

6 maja 2009 – Bounty Hunter Wilderness-tylko na PvP

Aktualizacja z tego tygodnia przekłada Bounty Hunter na światy PvP „Wilderness-only” ( albo inaczej Bounty Worlds). Naszym celem było otrzymanie czegoś tak zbliżonego do oryginalnego Wilderness jak tylko moglibyśmy zrobić dodając jeszcze inny dreszczyk polowania związany z zasadami Bounty Hunter. Nowe światy są ograniczone do Wilderness (razem z Edgeville) i używają starych zasad „Kto kogo może zaatakować” .

Bounty Hunter są teraz mieszanką 3 wcześniejszych minigier PvP. Zawiera w sobie najlepsze części z przywróconej Bounty Hunter, walk ze światów PvP i zasad starego Wilderness. Krótko mówiąc, zwiększyliśmy szanse przejęcia rzeczy twojego przeciwnika i dodaliśmy dreszczyk polowania na wyznaczony cel (Bounty Hunter) tylko w granicach Wilderness podczas gdy otoczony jesteś setką potencjalnych zabójców (Pkers).

Tu opiszemy mniej więcej jak to działa:

Możesz atakować kogoś w granicach poziomu określanego przez poziom Wilderness, zaczynając od 1 zaraz za Edgeville, aż do 56 levela na samym szczycie mapy. Jeśli zabijasz kogoś kto nie jest twoim celem (Bounty Hunter) , to jest to zaliczane do „Rouge Kill”. Nie ma tam żadnej kary dla łajdaka który zabije kogokolwiek, doda ci 1 pkt do twoich wyników w highscore i będziesz dostawać „Drop” oparty na zasadach „Drop potential” dla światów PvP (więcej szczegółow tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] ). Zrobiliśmy to tak że, kiedy potencjalny „drop” jest zamieniany na rzeczy to jest 3 razy bardziej prawdopodobne otrzymanie rzeczy, które miał przy sobie twój cel, w przeciwieństwie do rzeczy generowanych przez system. Przeciętna wielkość nagród jest oparta na twoim „Drop potential” tak samo jak to było na światach PvP.

Gdy spędzisz 30 minut w niebezpiecznym obszarze na Bounty World to system rozpocznie szukanie Celu (Bounty targets) odpowiedniego dla ciebie. Po 60 minutach, szansa na wyznaczenie celu znacznie się zwiększy. ( Uwaga: to nie ma być wszystko na raz i nie jest resetowane po opuszczeniu) Twój cel zawsze będzie podobny poziomem do ciebie. By stało się to bardziej ciekawe to ty też będziesz jego celem! Jeżeli ty zabijesz swój cel, to będzie dodany 1 pkt do twoich „Bounty kills” highscore, a ty sam otrzymasz hojną podwyżkę do swojego „drop’u” : przeciętny rozmiar tych dropów jest podwyższany po każdej godzinie.( jeśli byś spędzał godzinę w gorącej strefie) W dodatku, zrobiliśmy bardziej prawdopodobnym to że będziesz dostawać rzeczy twojego przeciwnika za zabicie swojego celu – ma to też zastosowanie w „Rogue Kills” i w normalnych światach PvP, ale przy niższym stosunku .

Jeśli chcesz być pewien swojej szansy dostania dobrej nagrody, to przestrzegaj kilku reguł. Po pierwsze, jeżeli twój cel walczy z kimś innym w obszarze walk „jeden na jednego” to ty masz pierwszeństwo w zaatakowaniu swojego celu a dotychczasowy przeciwnik straci możliwość walki. Po drugie, jeżeli ty walczysz ze swoim nieprzyjacielem ale nie zadajesz dość obrażeń to drop będzie przydzielany w taki sam sposób jak w czasie walk z potworami, a twój cel pozostanie twoim celem. Podstawą jest to że twój „Bounty Target” będzie pozostawać twoim celem aż do chwili gdy któreś z was zabije drugiego, albo jeden z was opuści Wilderness na dłużej niż 10 minut.


To oczywiście nie jest wszytko o nagrodach; ważny jest także dreszczyk emocji w czasie prób upolowania kogoś w otoczeniu gdzie poziomy dobrze są dopasowywane . Dlatego przywróciliśmy stare poziomy Wilderness i ograniczyliśmy działanie do obszaru starego Wilderness. Możesz walczyć tylko na Wilderness mając dostępny tylko obszar Edgeville , gdzie możesz odnowić zapasy i przygotować się do bitwy. Musisz stać na jednym z tych obszarów (Wilderness lub Edgeville) zanim przeskoczysz na Bounty World. Tak więc, kierunek Edgeville, przełącz się na Bounty World i zobacz czy możesz wypracować swój sposób by znaleźć się na szczycie tabeli Rogue/Bounty Hunter.

Andrew
Lead Developer

Z innych nowości....

**** Spragnieni awanturnicy powinni iść zagłosować w naszym ostatnim głosowaniu: Guaranteed Content – Name a Pub (nazwa knajpy) Zrobiliśmy skrócona listę sugerowanych przez was pubów i teraz potrzebowalibyśmy żebyście zdecydowali który jest waszym ulubionym. Zwycięski pomysł będzie dołączany do gry w następnych miesiącach. Możesz znaleźć głosowanie w zakładce „Comunity” powyżej .

**** Podobne zmiany zrobiliśmy na światach PvP by przeszkodzić w używaniu „zabawkowej” broni lub czarów niskiego poziomu, my aktualizowaliśmy system by wykrywał inne sposoby walczenia bez jakiekolwiek ryzyka. Teraz, jeśli zobaczysz kogoś na terenie walk „jeden-na jednego” kto walczy bez przejmowania jakiejkolwiek oczywistej szkody przez dłuższy czas, to możesz podskoczyć i nauczyć go jak powinno się walczyć.

**** Konwalie przekwitły i zostały usunięte z gry. Jeśli jakieś tam leżały u ciebie to po prostu zniknęły.

**** Leprechauns (Karły przy polach uprawnych) mogą od teraz zamieniać oczyszczone zioła na „Note” (kwitki). Poprzednio, jeżeli przypadkowo oczyściłeś zioło to karzełek go nie przyjmował.

**** Napis „The in-game” przy opisach skilli w waszym interfejsie, jest teraz linkiem do odpowiedniej strony w „Game Guide” jeśli pragniesz znaleźć więcej informacji.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Kasiak44 dnia Nie 23:00, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach