Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna RuneScape Help & Quest
Nasz adres www.republika.pl/kasiak44


31 marca 2008 - Summoning 2

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kasiak44
Administrator



Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 125 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: znienacka
Płeć: Mademoiselle

 PostWysłany: Pon 21:41, 31 Mar 2008    Temat postu: 31 marca 2008 - Summoning 2 Back to top

31 marca 2008 – Summoning 2

Zrównoważenie Summoning:

Możesz podzielić tę aktualizację na dwie części. Pierwsza dotyczy lepszego zrównoważenia skill’a Summoning i wykorzystaliśmy do tego wasze sugestie. Zdecydowaliśmy się na ten krok ponieważ chcielibyśmy żeby Summoning był jednym z najbardziej lubianych i docenianych skill’i , a do tego niezbędna była wasza pomoc.

Czego dowiedzieliśmy się na Forum? Powiedzieliście nam, że Fammiliarsy (stworki przywoływane Summoningiem) mają zbyt krótki czas trwania przy was, za szybko znikają i że ponowne ich wezwanie jest dość trudne. Ten update spowoduje że każdy stworek, niezależnie od Twojego levelu Summoningu, będzie stał przy Tobie określony czas - nie bedzie potrzeby przywoływania go ponownie. Czas, jaki towarzyszyć Ci będzie Familiar, został przez nas zmieniony i przedłużony - na przykład Dagannoth Spirit będzie stał przy Tobie przez - UWAGA-57 minut!

Secondly, you told us that summoning familiars just wasn't rewarding enough. With the rebalancing, we have given each familiar a stand-out ability that makes them well worth summoning - a feature that budding Pikkupstixes have been eager for. You will now find that Summoning a creature is far more preferable to either selling the pouch or high-alching it.
Po drugie, mówiliście że wezwanie „Familiars” (przyjaciół) nie jest wystarczająco nagradzane. Żeby przywrócić równowagę, daliśmy każdemu „Familiar” (przyjacielowi) jakąś właściwość która podniesie wartość ich przyzwania - nie umiem przetłumaczyć „a feature that budding Pikkupstixes have been eager for”. Odkryjesz, że przywoływanie stworów Summonig jest dużo bardziej opłacalne niż sprzedawanie czy alchemowanie worków.

Wielu z was uważało że Familiars towarzyszący w walce powinni dawać Exp do walki. Zdecydowanie zgadzamy się z tym, i teraz każdy „combat familiar” da ci Exp gdy zada cios. Ilość Exp jest taka sama jak byś ty sam uderzał. Punkty Exp będą dodawane w jednym ze skill’ów walki, w zależności od tego jakiego Familiar powołasz do życia – na przykład duch Jelly dodaje Exp do Strengh (siła).

Zabieranie do walki swoich „combat familiars” ujawni nasze kolejne ulepszenie: każde stworzenie jest znacznie bardziej wytrzymałe. Mogą one teraz wchłaniać szkodę jak nigdy przedtem i dużo mocniej mogą uderzać, robiąc z nich bardziej użytecznych pomocników nawet na tak trudnym terenie jak God Wars. Możemy tylko zachęcać was do wypróbowania ich i przyjrzenia się jak ulepszyliśmy ich zdolności bojowe.

Zdobywanie Charms zostało ułatwione od tego tygodnia, możliwość rzucenia Charm dodaliśmy prawie 20 stworom zabijanym w Slayer. Dla tych. Którzy wolą ćwiczyć zręczność ręki niż szpady też dodaliśmy Charms do skrzyń w podziemnym mieście Dorgesh Kaan, tak że złodziejaszki też mają możliwość ich zdobycia.

Ułatwiliśmy też odnawianie punktów Summoning, tworząc miniaturowe obeliski i rozmieszczając je na całym świecie RuneScape – gdy je odnajdziesz to możesz wzywać swoich „Familiars” niemal wszędzie i nie musisz się martwić ich odwoływaniem. Zostały dodane nowe przyciski które pomogą ci zebrać rzeczy niesione przez twojego „familiar” do twojego Inventory albo do banku. Nakrycia i przybrania głowy mogą teraz przechować więcej „Scroll” (czarów). Wiele istniejących hełmów może być zaczarowane tak aby przechowywać pod nimi „Scroll” i kilka inventory Familiars zostały również powiększone tak że mogą przechowywać do 30 sztuk różnych rzeczy, tak więc twój Pak Yak może teraz nieść więcej niż ty sam !!!! Fju !

Po więcej szczegółów zapraszamy do skorzystania z Knowledge Base na stronie RuneScape. [link widoczny dla zalogowanych]

Extra Summoning creatures:

Druga część Summoning dotyczy tego co planowaliśmy na początku wypuszczając Summoning skill – wysoko-levelowy zastrzyk sił od ogromnych stworów. Tak więc, w tym tygodniu przybywa wielka broń – głównie w kształcie tytanów. Te podobne do człowieka stworzenia nie tylko mają zabójcze pięści – mogą one znacznie powiększyć twoje szanse w czasie Minning i Firemaking, przygotować awanturnikom ich zbroję albo nawet ponownie naładować Amulet of Glory!! Możesz oczekiwać że będą pomocne przez cały czas aż do 99 lvla!!

Trochę mniejszym dodatkiem, ale nie mniej przydatnym są duże koty z Hunter skill’a. Jako przykład właśnie rzeczy którą każdy z Familiar może wam ofiarowywać, Graahk , Kyatt i Larupia są zdolne teleportować cię do terenów Hunter, podwyższyć twoje szanse na złapanie zwierzęcia w pułapkę i mogą też użyczyć swej potężnej łapy kiedy będziesz ich potrzebował w walce.

Możemy zagwarantować, że inni „Familiars” robią znacznie więcej niż tylko podwyższanie skill’a. Entuzjaści Pest Control rozpoznają nowe stwory z ich zdolnościami teleportowania cię do lądownika oraz inne znane już poniekąd Talon Beast, Spirit Mosquito, Pyrelord i okropne olbrzymie Chinchompa . Te nowe „Familiars” są rozmieszczone pomiędzy poszczególnymi levelami Summoning, zapraszając was do trenowania tylko mały kawałek wyżej. Tak więc, idź zbierać swoje Charms i nabijaj!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kasiak44 dnia Pon 22:01, 31 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach