Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna RuneScape Help & Quest
Nasz adres www.republika.pl/kasiak44


15 sierpnia 2008 - Plany przywrócenia PvP

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kasiak44
Administrator



Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 125 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: znienacka
Płeć: Mademoiselle

 PostWysłany: Pon 21:15, 18 Sie 2008    Temat postu: 15 sierpnia 2008 - Plany przywrócenia PvP Back to top

15 sierpnia 2008 - Plany przywrócenia PvP

Najczęściej powtarzającą się prośbą w ciągu ostatnich miesięcy, uznaliśmy prośbę o umieszczenie z powrotem w grze więcej możliwości PvP (walka gracz przeciwko graczowi). Chcemy, żebyście wiedzieli, że ta prośba nie została niezauważona i że włożyliśmy wiele starań w poszukiwanie sposobów wprowadzenia nowych mechanizmów w PvP. Celem jest takie przywrócenie PvP które byłoby lepsze niż dawne Wilderness, ale bez ponownego wprowadzania RWT (handlu w realnym świecie).

Mamy nadzieję, że wiesz już o nadciągających zmianach w Clan Wars ( po więcej informacji zajrzyj do „Za kulisami września”, które ukaże się niebawem), oprócz tego że planujemy bardziej ekscytujące i zgodne ze „starą szkołą” walki PvP, to powstaną też – unikalne światy PvP.

Jak wielu z naszych dłużej grających graczy wie, w starym RuneScape Classic mogłeś faktycznie walczyć z innym graczem już poza bramą Lumbridge – to miało miejsce jeszcze przed wprowadzeniem „Dueling” (pojedynków) a nawet nastaniem samego „Wilderness”. Gracze mogliby „polować” na siebie nawzajem, wyganiać przeciwnika z jego kryjówek i ogólnie " brać w posiadanie" duże tereny na mapie.

Tak więc, w 2008 roku damy wam specjalne „PvP Worlds” (Światy walk PvP), gdzie będziesz mógł walczyć przeciwko innym graczom niemal gdziekolwiek! Dodatkowo do wszystkiego co normalnie możesz znaleźć w RuneScape , będzie też:

* Dobrowolny wybór pomiędzy niebezpiecznym światem PvP lub pozostanie przy zwykłej zabawie – przez zwyczajną zmianę świata.
* Wysoki stopień niebezpieczeństwa połączony z upuszczeniem (utratą) rzeczy w wypadku śmierci.
* Wysokie nagrody dla zabijających. Aby uniknąć jakichkolwiek prób RWT – nagroda dla szczęśliwego zabójcy będzie generowana przez grę, podobnie jak teraz gdy zabijasz jakiegoś potworka. Tworzymy bogate tabele “Dropów” opierające się na takich czynnikach jak twój level a także trudność zabicia przeciwnika.
* Te tabele “Dropów” będą zawierać rzeczy "Specyficzne dla PvP świata” takie jak np: XP-modifikujące bieg, wyposażenie dla graczy lvl 70+ i nowe, wspaniałe, krótko-działające ale maksymalnie przyspieszacze biegu. Od teraz Pking (zabijanie) znów stanie się znaczącym źródłem dochodu.
* PvP będzie obowiązywać na 99% świata włączając w to stare tereny Wilderness.
* Atak jakiegoś gracza będzie uzależniony od twojego własnego Combat lvl. Różnica poziomów będzie uzależniona od terenu, podobnie jak to było na starych poziomach Wilderness.
* ...A wszystko to kręci się wokół rozbudzenia twojego zadowolenia z gry .... Tylko pomyśl jakie możesz mieć możliwości gdy możesz PK (zabijać) prawie wszędzie!!!

Naturalnie, mamy też inne sposoby by zadowolić graczy decydujących się na grę na światach PvP, takie jak Stealing Creation ( pomysłowa mini-gra gdzie skillers i Pkersi pracują razem tworząc wyposażenie i walczą z przeciwnościami) i „Mobilising Armies” (strategiczna mini-gra w czasie rzeczywistym gdzie będziesz mógł użyć zrobionych przez siebie łuków, mieczy, itd.. żeby zaopatrywać swoje wojska w bitwach 4 graczy).

Dodaj do tego ożywczą listę questów (rozbudowa wątku Arrav i dalszy ciąg Spirit of Summer), niespodzianki świąteczne (Holiday Events) i trochę unikalnych łamigłówek .... i okaże się że reszta 2008 roku ma coś niemal dla każdego.

Na koniec chcielibyśmy zdradzić wam mały sekret – pracujemy właśnie nad naszym najbardziej wysoko-levelowym, najdłuższym i najbardziej ekscytującym Questem jaki powstał kiedykolwiek. Niekoniecznie wejdzie w 2008 r (to nie jest coś co chcemy pogonić mimo wszystko), to już rozwinęło się bardziej niż całość " Recipe for Disaster” .... ale będziesz musiał poczekać by dowiedzieć się więcej. Dodajemy tajne aluzje i odniesienia cały czas z myślą o tym właśnie, tak więc jeżeli chcesz dowiedziec się więcej. Rozglądaj się dookoła! Nie zostawiaj żadnego kamienia nie przewróconego...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kasiak44 dnia Wto 7:31, 19 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach