Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna RuneScape Help & Quest
Nasz adres www.republika.pl/kasiak44


10 Grudnia 2007 - Bounty Hunter i Clan Wars! zmiany Wilderne

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kasiak44
Administrator



Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 125 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: znienacka
Płeć: Mademoiselle

 PostWysłany: Wto 23:22, 11 Gru 2007    Temat postu: 10 Grudnia 2007 - Bounty Hunter i Clan Wars! zmiany Wilderne Back to top

Żeby lepiej zrozumieć ten update przeczytaj to:

[link widoczny dla zalogowanych]

oraz artykuł „ Trade and Drop Changes” . Tu przyjrzymy się jak ostatnie zmiany w grze wpłynęły na Wilderness.

Jak już zapewne czytaliście w „Trade and Drop Changes” po śmierci gracza , który miał przy sobie jakieś rzeczy, w tym miejscu gdzie zginął pojawi się nagrobek.

Pkrsi nie mieliby co zbierać po graczach jakich zabili, nie zdobywaliby łupów. Takie rozwiązanie zapobiegałoby w dużym stopniu RWT (Real World Trading - handel w prawdziwym świecie itemami z gry), ale pozbawiłoby rozrywki PKrów. Musieliśmy więc wymyślić, zmiany na terenie Wilderness dopasowane do zmian, jakie wymyśliliśmy wcześniej.

Naszym celem było (w skrócie): wprowadzić jak najmniej zmian na terenie Wilderness, tak aby emocje i adrenalina były takie same jak przed zmianami; umożliwić PKrom zbieranie łupów po zabitych przez siebie ofiarach ; uniemożliwić nieuczciwym graczom (tym, którzy uprawiają RWT) przenoszenie w ten sposób rzeczy i złota z jednego account na drugie.
ZARÓWNO CI KTÓRZY SPRZEDAJĄ JAK I CI KTÓRZY KUPUJĄ W PRAWDZIWYM SWIECIE ITEMY Z GRY RUNESCAPE ŁAMIĄ ZASADY GRY!!!

1. Najprostsze rozwiązanie - tam, gdzie spotyka się dwóch graczy (kupujący i sprzedający) na terenie Wilderness powinien pojawić się niezwiązany z nimi w żaden sposób, zupełnie przypadkowy PKer.
W prawdziwym świecie mamy Nabywcę i Sprzedającego. Żeby w niewinny i wiarygodny sposób rzeczy z konta Sprzedającego przeszły na własność Nabywcy przy wykorzystaniu Wilderness, Nabywca musi zaatakować i zabić Sprzedającego, aby zgarnąć to co po nim zostanie. Sam w tym momencie jest „skulled”, więc przypadkowy PKer miałby mnóstwo radości zabijając przeciwnika i zgarniając to co miał on w inventory. Jednakże teren Wilderness jest stosunkowo duży, Sprzedawca i Nabywca mają mnóstwo ciemnych zakamarków, żeby się tam spotkać i dokonać wymiany. Małe prawdopodobieństwo, że spotkają kogoś przypadkowego.
Rozważamy zmniejszenie terenów Wilderness o około 40%, tak żeby łatwiej było spotkać kogoś do walki jak również żeby uprzykrzyć życie RWTs. (Real World Traders).

2. Żaden prawdziwy Zabójca (PKer) nie idzie na teren walki z milionami złotych monet w swoim inventory, nie pomogą mu one przecież wygrać. Każdy wchodząc na teren Wilderness musi liczyć się ze stratą wszystkiego co ma przy sobie, tym samym nie zabiera rzeczy nieprzydatnych w walce. Wprowadzamy zasadę, że na teren Wilderness można wnosić tylko rzeczy, które mogą być do czegoś tam przydatne. Faktem jest, że zdarzają się gracze, którzy do tej pory zabierali na Wilderness rzeczy w jednym celu - żeby je stracić. Trudno, od dzisiaj nie mogą.

3. A żeby jeszcze trochę namieszać, dodaliśmy kolejną rzecz na terenie Wilderness. Wchodząc na teren PK, czyli tam, gdzie gracze mogą walczyć między sobą, dostajesz losowo wybrany cel i sam stajesz się dla kogoś celem. Jako cel konkretnego gracza nie powinieneś zostać zaatakowany i zabity przez nikogo innego - tylko ten, komu zostałeś „wyznaczony” ma prawo i możliwość walczyć z tobą. Jeśli któryś z PKrów zlekceważy tę zasadę zostanie ukarany - przez 3 minuty będzie nosił etykietę „Bounty Hunter Rogue”. Pamiętaj - jednego dnia twoim celem będzie gracz silniejszy od Ciebie, innego słabszy. Dzięki takiemu zróżnicowaniu nie będziesz wiecznie tylko zabijany na terenie Wilderness, od czasu do czasu sam też dostaniesz szansę od losu żeby kogoś zabić. Ten update ma również na celu utrudnienie RWTs ich haniebnego procederu - wchodząc na teren Wilderness stają się dla kogoś celem, ktoś na nich poluje i pragnie ich śmierci, muhahah!!! Jeszcze jedna ważna rzecz związana z tym updatem - tabela highscores dla PKrów.

4. Odkąd teren Wilderness jest przeznaczony tylko i wyłacznie dla PKrów każdy kto wejdzie na ten teren zostanie naznaczony czaszką. Proszę się nie oburzać - w końcu po to wchodzi na teren na ktorym jest dozwolone zabijanie innych graczy żeby ich zabijać, nieprawdaż? Oczywiście nie zamierzamy ułatwiać innych rzeczy na terenie Wilderness - w końcu nagrody zdobyte tutaj muszą trudne do zdobycia, ponieważ są bardzo wartościowe, dlatego też wprowadzamy „revenant” ghosts - duchy Mściciele, duchy poległych stworów, poległych w pradawnych czasach Wojny Bogów „God’s War”.

5. Na koniec zmieniamy nazwę terenów PKrów czyli tam gdzie dozwolone jest zabijanie graczy nawzajem, z „PK area” na „Bounty Hunter” (Niegodziwi Łowcy Nagród). Na razie będzie tylko jeden taki teren na Wilderness, ale mamy w planach aby na obszarze Wilderness w wielu miejscach powstały tereny BH, gdzie w każdym BH będą obowiązywały inne zasady i reguły. Tak naprawdę już wprowadziliśmy grę gdzie gracze zabijają się nawzajem - spójrzcie na „Clan Wars” - a w przyszłym roku wprowadzimy kolejną, która będzie polegać na tym, że jedni gracze będą robić wszystko co w ich mocy żeby przeżyć i uciec, a drudzy żeby złapać i pokonać uciekających.

Tak więc, to było myślenie nad zmianami i tym czego próbujemy dokonać. Reszta tego opisu niesie więcej szczegółów o terenie działania PKing (teraz nazywanym Łowcą Nagród), pierwszej nowej mini-grze dla PK’erów – Wojny Klanów i o grasujących po Wilderness ′powracających′ duchach.

Wilderness – “Powracające Duchy”:

Jeżeli myślisz, że przejdziesz Wilderness, nie wchodząc w strefę PKing , to nie będzie tak łatwe jak myslisz!! „Powracające” duchy stworów - takich jak Dark Beasts, Vampires, Werewolves i Cyclop - będą nękać cię gdy wędrujesz poprzez Wilderness. One zrobią wszystko co w ich mocy by zabić cię a ich siła wywołuje głębokie wrażenia.

Są one znacznie bardziej niebezpieczne niż sugeruje to ich Combat lvl, mogą zaatakować cię na wszystkie trzy sposoby – mogą cię zamrozić, rzucić na ciebie teleblock, chodzić w grupach a nawet mogą oderwać cię od walki z innym stworzeniem! Poza tamtym mogą one same wyleczyć się z trucizny i są bardzo agresywne. Lepiej wystrzegaj się Wilderness, ponieważ „Revenants” są tutaj i szukają ofiary....

Żeby dowiedzieć się więcej odwiedź dział Knowledge Base na stronie RS: [link widoczny dla zalogowanych]

Bounty Hunter:

Pełne info: [link widoczny dla zalogowanych]

Teren Bounty Hunter leży w samym centrum Wilderness. Ta zabawa jest niebezpieczna, musisz się liczyć z faktem, że będziesz naznaczony czaszką (skulled) czyli stracisz wszystkie rzeczy jakie będziesz mieć przy sobie. Bounty Hunter to nic innego jak to co znacie od zawsze – zabijanie innych graczy na terenie Wilderness – ale od teraz zyskało własną nazwę, awansowało do roli mini-gry i otrzymało kilka zasad i regulacji.

Teren Bounty Hunter rozciąga się między trzema kraterami i jest podzielony na trzy tereny dopasowane do combatu poszczególnych graczy. Wchodząc na teren minigry dostaniesz zadanie - zabić losowo wybranego gracza.
Nasz system poda Ci nicka gracza na jakiego masz zapolować. W tym samym czasie Twój nick zostanie przedstawiony jakiemuś graczowi znajdującemu się w tym czasie na tym samym terenie. Od tej chwili Twoim zadaniem jest znaleźć i zabić gracza X a nie dać się złapać graczowi Y. Gracz, na którego polujesz, nie wie że to właśnie Ty jesteś jego wrogiem, tak samo jak Ty nie znasz nicka gracza przed którym powinieneś uciekać. Znajdź, wytrop, zabij i zdobądź jego itemy! Stań się najlepszym z najlepszych Łowcą Nagród!

Zapytasz – co tu jest takie niebezpieczne ? No cóż - ktoś inny na tym terenie ściga cię też na tym terenie!!! Twoje imię będzie podane innemu Łowcy Nagród i będziesz poszukiwany!! Czy uda ci się zabić twój cel zanim ty sam zostaniesz zabity?

Kiedy gracze wejdą na teren Łowcy Nagród, nad ich głową ukaże się czaszka w kolorze zależnym od wartości rzeczy jakie ma przy sobie. Może to skusić do zaatakowania takiego bogatego gracza, pomimo ze nie jest on twoim wyznaczonym celem) po to żeby przejąć jego wartościowe rzeczy. Jeśli jednak zabijesz go dostaniesz 3 minuty kary. W czasie kary j NIE MOŻESZ opuścić terenu Łowcy Nagród – uczyni to z ciebie kuszący cel dla innych graczy!

Prawidłowe, czyste zabijanie – jest wtedy gdy eliminujesz gracza, który był wyznaczony jako twój cel – za takie działanie zyskujesz punkty Łowcy Nagród. Punktację możesz odszukać w tabeli Bounty Hunter w dziale Hiscores na naszej stronie. Zabicie kogoś innego da ci punkty Niegodziwego Łowcy Nagród (Drania), które również mogą być sprawdzane w zakładce Bounty Hunter Rogue w dziale Hiscores na stronie RuneScape. .

Mini-gra Bounty Hunter jest dostępna tylko na wyznaczonych światach. Żeby zobaczyć pełną listę tematyczną dla światów, odwiedź odpowiedni dział w Knowledge Base.

By przeczytać więcej o tej aktualizacji, odwiedzić dział Knowledge Base:

Clan Wars:

Niedaleko na East (wschód) od wulkanu Bounty Hunter jest teren Clan Wars (Wojny Klanów), pole bitwy dla wielu istniejących klanów RuneScape.

Rozpoczęcie Wojny Klanowej jest proste: ktoś kto ma na kanale Clan Chat ma przynajmniej stopień „Captain” (albo wyższy) może kliknąć prawym klawiszem myszy na „Captain” (albo wyższy) z innego klanu i „Wyzwać” go stojąc w przedsionku Clan Wars. Członek przeciwnego klanu może wtedy wybrać: przyjąć wyzwanie albo przenieść bitwę na inny dzień.

Po zaakceptowaniu - nawiasem mówiąc żaden prawdziwy wojownik nie odpowie „NIE” na takie wyzwanie – obaj gracze zostaną przeniesieni do Clan Wars Arena gdzie będą czekać na resztę członków klanu. W okienku czata członków klanu – ukaże się czerwona wiadomość mówiąca im że mają dwie minuty aby dołączyć do walki wchodząc przez otwarty portal w sali wyzwań. Gdy te dwie minuty przeminą rozpoczyna się bitwa !!!

Ta walka jest „bezpieczna”, to znaczy że nie stracisz nic ze swoich rzeczy gdy zginiesz w trakcie Clan Wars. Za to, ci którzy zostali pokonani, znajdą się w miejscu gdzie mogą wybrać: obserwację dalszego przebiegu walki, albo zupełnie opuścić wojnę.

Bitwa trwa dotąd, aż jedna ze stron straci wszystkich swoich graczy albo nie pozostanie nikt z kim można by walczyć. Czy będziesz członkiem wygrywającego klanu? Czy będziesz czekać obserwując pole bitwy i rozmawiać z członkami twojego klanu o tym gdzie i kto popełnił błąd?


W przeciwieństwie do Bounty Hunter – Clan Wars są dostępne na każdym ze światów RuneScape. Jeśli chcesz zobaczyć pełną listę światów i sprawdzić jaki temat głowny obowiązuje na każdym z nich, odwiedź dział Knowledge Base na stronie RuneScape: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kasiak44 dnia Nie 1:23, 16 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach