Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna RuneScape Help & Quest
Nasz adres www.republika.pl/kasiak44


1 października 2008 - Za kulisami Października

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kasiak44
Administrator



Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1930
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 125 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: znienacka
Płeć: Mademoiselle

 PostWysłany: Czw 19:44, 02 Paź 2008    Temat postu: 1 października 2008 - Za kulisami Października Back to top

1 października 2008
Za kulisami Października

Październik to miesiąc tradycyjnie kojarzony z niesamowitymi niespodziankami i... bólem zębów. Ten październik nie będzie się więc różnił od innych gdy nadejdzie niesamowita niespodzianka na Halloween. A co z innymi niesamowitymi niespodziankami: takich jak całe światy na których gracz może zabić gracza i polować na innych graczy dla swojego zadowolenia? To prawda, światy PvP nadchodzą!!! Ale najpierw kilka słów o tym w jaki sposób będziemy aktualizować RuneScape w przyszłości.

Przez ostatnie sześć miesięcy czytaliśmy uważnie forum, rozmawialiśmy z wami w grze i śledziliśmy głosowania nad rodzajami aktualizacji jakich naprawdę byście chcieli. Nie trzeba było geniusza by zrozumieć, że wasze oczekiwania są większe niż te które dostaliście takie jak God Wars Dungeon czy nowy skill do trenowania. Są to takie rodzaje aktualizacji jakich zdawaliście się poszukiwać. Ale kolejne, te których również oczekujecie, będą także pojawiać się od czasu do czasu.

Tak więc, poczynając od tego miesiąca, zmieniamy sposób wprowadzania nowości. Od teraz będziesz widzieć każdego miesiąca jeden wielki "nagłówek aktualizacji " ( tak jak Recipe for Disaster albo Castle Wars). Poza główną (tytułową) aktualizacją, będzie jeszcze drugorzędna, dużo większa niż te które teraz sa wprowadzane. Chcemy jeszcze cię zapewnić, że żadne dwa tygodnie nie miną bez czegoś nowego.

Zasadniczo, od teraz nasze aktualizacje będą przebiegały w ten sposób:

* Miesiące w których są CZTERY TYGODNIE będą miały dwie aktualizacje: jedna duża (główna) i jedna drugorzędna.
* Miesiące w których jest PIĘĆ TYGODNI będą miały trzy aktualizacje: jedna duża (główna) i dwie drugorzędne.


No więc, jakie aktualizacje pojawia się w tym miesiącu...

PvP Worlds

Z pewnością nie raz miałeś ochotę powiedzieć komuś “Hej, to moje drzewo. Jak nie przestaniesz go ścinać to... Ja cię zetnę!” Brzmi świetnie, prawda? Tak, ale gdzie mógłbyś to zrobić? I kiedy? Odpowiedzią na te pytania są światy PvP (Player versus Player) i Październik!!

Od momentu zalogowania się, ci, którzy są zainteresowani grą PvP będą mogli dołączyć do specjalnych PvP światów. Niebezpieczeństwo na tych światach będzie bardzo jasno wyrażone poprzez pierwszą wiadomość jaką zobaczysz, musimy się upewnić, że gracze nigdy nie zalogują się na te światy przez pomyłkę. Mimo wszystko nie chcemy aby gracze przypadkowo znaleźli się na świecie z możliwym Pkingiem (zabijaniem innych graczy). Normalne światy, na których nie ma możliwości Pkingu, będą dostępne tak samo jak do tej pory, tak więc nie martw się, że walniesz kogoś przez przypadek.

Ci, którzy się zdecydują zalogować na taki świat PvP odkryją, że różni się on od powszechnie znanych światów PvP. Po pierwsze, będziesz mógł walczyć z innym graczem praktycznie wszędzie dopóki wasze Combat levele będą do siebie zbliżone. Oznacza to, ze prawie wszędzie czai się niebezpieczeństwo. Niektóre miejsca, jak na przykład banki i miejsca odradzania się postaci po śmierci, pozostaną bezpieczne-walka w nich będzie niemożliwa, a niektóre mini gry będą niedostępne na światach PvP (nie będzie możliwe zabijanie innych graczy drużyną PKerów na przykład w mini grze castle wars), ale wiele innych będzie wciąż dostępnych. Inne miejsca, takie jak Falador, Varrock czy wejście na teren Wilderness, będą bardzo “gorącymi” miejscami, takimi gdzie niebezpieczeństwo jest bardzo wysokie a zagęszczenie potencjalnych przeciwników bardzo duże.

Przejdźmy do sprawy pieniędzy. Wielu z was jest świadomych problemu RWT (real-world-trading, handel w świecie rzeczywistym niematerialnymi itemami z gry), przez który to stare Wilderness zostało zmienione. Staramy się nie dopuścić do tego, aby RWT powróciło, dlatego też wprowadziliśmy system, który wynagradza gracza według pewnego algorytmu opartego na szeregu czynników. Czynniki jakie będą brane pod uwagę przy ustalaniu wartości „dropa” to: ryzyko, level pokonanego wroga oraz lokalizacja miejsca w którym wróg został pokonany. Zdobycze będą kombinacją „dropów” z tabeli i pewnych itemów należących do pokonanego wroga. Temat „dropów” wyjaśnimy dokładniej w dniu, kiedy światy PvP staną się już dostępne.


Hallowe'en

Tak samo jak zmieniają się rzeczy dookoła z „Główną aktualizacją” , zdecydowaliśmy się też zmienić sposób wprowadzania „Holiday Events” (niespodzianek świątecznych). Chcieliśmy zrobić w każdym roku, jak najwięcej małych próbek zabawy i dać graczom z Free World’ów próbkę gry jaką wypuszczamy w Members World. W tym roku, wypuścimy quest o tematyce Halloween, razem z tradycyjną świąteczną niespodzianką. Ten quest będzie dostępny dla naszych graczy z Free World’ów w okresie dwóch tygodni wokół Halloween i tylko tak długo jak będzie trwał ten Holyday Event, a gracze Members World będą mogli wykonać ten quest kiedykolwiek (ale normalny Holyday Event będzie znikać po tych dwóch tygodniach jak zwykle). O czym jest mowa? No cóż musisz trochę poczekać żeby zobaczyć, ale możesz oczekiwać, że ukaże się kilka fajnych ozdóbek.

Upiorne (halloween’owe) listy i prace graficzne graczy mogą cię przyprawic o nieoczekiwany ból brzucha.... tak więc przygotuj się.

Aktualizacje które pojawią się później – po Październiku 2008.

Gdyby jednak to było zbyt mało jak dla ciebie, pozwalamy sobie zabrać ci kilka chwil zapowiedzią głównych zmian jakie pojawią się po Październiku:

Stealing Creation – Kradzież Twórcza

Nie długo trzeba będzie czekać na ten zwariowany zlepek dla skillers’ów i Pkers’ów. Czy możesz ty i twój zespół pracować razem zdobywając bogactwa i zaopatrując twoich żołnierzy? Czy unikniesz wielu groźnych naporów na twoją bezpieczną przystań? Spróbujesz opracować swój własny sposób do osiągnięcia wyższego poziomu, czy raczej będziesz Pk’rem niszczącym ciężką pracę twoich przeciwników? Czy będziesz potrafił osaczyć nieprzyjaciela gdy zechce cię okraść?

Mobilising Armies. – Mobilizacja Armii.

Czy kiedykolwiek wyobrażałeś sobie atak na zamek razem ze swoją własną armią? Będziesz mógł wynająć żołnierzy najemnych do walki przeciw innym trzem graczom, ustalić cel i zarobić nagrody. Zmobilizowana Armia będzie szybko przemierzać taktyczną mini-grę pozwalając ci kontrolować własną RuneScape’ową armię z oddziałami składającymi się zarówno z ludzi jak i przedstawicieli innych ras. Będzie tam też kilka efektów specjalnych włączając w to podwodne bombardowanie gnomów i olbrzymie katapulty. Czy podejmiesz wyzwanie?

Dobrej zabawy!

Moderator Mark
Lead Designer - RuneScape


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum RuneScape Help & Quest Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach