versi69
PostWysłany: Sob 8:17, 09 Sie 2008    Temat postu:

kasiaczku misqu chodzi o to ze po tym quescie enchanted key ma nowe zagadki , jagex pisal ze ciekawe nagrody a to wielki za przeproszeniem shit : x
Kasiak44
PostWysłany: Sob 6:42, 09 Sie 2008    Temat postu:

Coś niepełne te opisy ... przecież w każdym z nich można znaleźć Guthix, Zamorak i Sara Spear... ja znajdowałam jak robiłam te treasure zaraz po Meaking History - teraz już nie ma??
neon2
PostWysłany: Pią 15:13, 08 Sie 2008    Temat postu:

http://runescape.salmoneus.net/EnchantedKey2.html - tu jest treasure hunting ze zdjeciami
versi69
PostWysłany: Pią 8:15, 08 Sie 2008    Temat postu:

i tak jak mowilem nagroda nie ma nic ciekawego Mad a jagex pisał że jest elo elo zmarnowałem tylko na to koło godziny by wykminic wszystkie te zagadki
neon2
PostWysłany: Pią 0:27, 08 Sie 2008    Temat postu:

wiecie ze po quescie mozna jeszcze szukac metoda cieplo zimno nagrod? to znalazlem na wiki:(one sa ulozone w takiej kolejnosci jak znajdujemy
Reward 1: 20 Mithril arrows, 3 Gold charms, 15 Law runes, 510 coins.
Location: Southwest of Grand Tree entrance, near the gnomeball field or East of Relekka.

Reward 2: 3 Gold charms, 530 coins, 3 noted Uncut Sapphires, 10 noted Pure essence
Location: At the Shantay Pass, near Shantay.

Reward 3: 5 Cosmic runes, 2 noted Uncut Emeralds, 1 Green charm, 560 coins.
Location: West of the lake west of Brimhaven, near Brimhaven Dungeon.

Reward 4: 1 Green charm, 1 noted Uncut Ruby, 10 noted Pure essence 650 coins.
Location: Level 4 Wilderness, south of Wilderness Rift, north of Grand Exchange.

Reward 5: 750 Coins, 2 Green Charms, 10 Cosmic runes and 30 Mithril arrows.
Location: The mine north of Shilo Village near the nature altar.

Reward 6: 15 Nature runes, 30 Gold Charms, 1 Crimson Charm and 800 Coins.
Location: West of Hunter skillmaster in the Feldip Hills.

Reward 7: 5 Death runes, 1 Crimson charm, 2 noted uncut Rubies, 830 Coins.
Location: South of the Agility Pyramid.

Reward 8: 15 Chaos runes, 2 Crimson charms, 3 uncut Emeralds, 950 coins.
Location: North of Bandit Camp (Wilderness) near Wilderness Obelisk.

Reward 9: 20 Pure essence, 1 Blue charm, 5 gold bars, 950 coins.
Location: Level 21 Wilderness east of Clan Wars, past the black salamander hunter area near the green dragons. An Anti-dragon shield is highly recommended.

Reward 10: 20 Pure essence, 1 Blue charm, 10 Blood runes, 1,010 coins.
Location: North of the thrower trolls on the Death Plateau, on the ridge accessible though Tenzing's hut.

Reward 11: 10 Death runes, 2 Blue charms, 15 gold bars, 1,100 coins.
Location: Level 54 wilderness, middle of the scorpion pit east of the axe hut. The ring from Spirit of summer and a Forinthry brace make this spot much safer.

Total combined reward: 8,640 coins, 3 sapphires, 5 emeralds, 3 rubies, 36 gold charms, 4 green charms, 4 crimson charms, 4 blue charms, 15 law runes, 15 cosmic runes, 15 nature runes,15 death runes, 15 chaos runes, 10 blood runes, 60 pure essence, 50 mithril arrows, and 20 gold bars
versi69
PostWysłany: Czw 9:05, 07 Sie 2008    Temat postu:

najlepsze questy :

Recipe
Mourning II
Desert Tresure


dłuuugie , pod pewnym względem cieeeżkie , a i przynoszące troche zabawy , i nagroda sowita Smile



jagex woli wypuscic 5 questow , slabych , latwych , nizli jakis jeden trudniejszy , chociaz moze pracuja wlasnie nad takim mmmm


pozatym w tym quescie mi sie nie podobal filmik , ludzie wyskakuja z portala , gadaja z guthixem , guthix kreuje runy , 0 animacji ciekawej
~SEBASTIAN~
PostWysłany: Czw 7:57, 07 Sie 2008    Temat postu:

no jak ja robiłem mourning part 2 to nie było jeszcze opisu Razz
bast918
PostWysłany: Czw 0:15, 07 Sie 2008    Temat postu:

marzy ci sie mourning ends part 3?? Very HappyVery Happy bo mi niezbyt ( II bardzo trudna nie była ale bez opisu nie wyobrarzam sobie)....

pozatym mi sie zdaje że zwykle więcej niż 1 quest w miesiącu wchodzi Razz (co nie zmienia faktu że też uważam że tymi questami to jagex może sie podetrzeć) Cool
~SEBASTIAN~
PostWysłany: Śro 22:02, 06 Sie 2008    Temat postu:

prawda, zamiast dawać co miesiąc jakiś szmelc mogli by raz dać na kilka miesięcy ale pożądnego
versi69
PostWysłany: Śro 18:52, 06 Sie 2008    Temat postu:

quest banalny
nagroda slaba
moze poza kilkoma informacjami na temat runescape
poszukiwanie skarbu z keya nie warte 4 blue charm , 4 crim , 4 green , 36 gold , + inne smieci , zajmuje zbyt duzo czasu


jak zwykle jagex sie nie postaral kolejny szybki quest na odczep sie mam nadzieje ze jakos na wrzesien nas zaskocza czyms ciekawym (co utrzyma ludzi w grze ah ta polityka)
Szpieg997
PostWysłany: Śro 11:12, 06 Sie 2008    Temat postu:

Między punktem 24 a 25 mogłas dodac screen z guthixem i kilkoma ludzmi..... a tak to wszystko ok jest=]
Kasiak44
PostWysłany: Śro 5:01, 06 Sie 2008    Temat postu: Meeting History

Meeting History

Przetłumaczyła Kasiak44 Wink


Opis : Jorral odkrył właśnie więcej informacji na temat niezwykłego, zaczarowanego klucza. Dokąd zaprowadzą cię te nowe informacje pozostaje wielką zagadką, ale jedno jest pewne – nie będzie to zwyczajne poszukiwanie wskazówek z przeszłości...

Poziom Trudności : ŁATWY i krótki

Wymagania:

Ukończone questy:
Making History
Druidic Ritual

Skill’e:
Brak wymagań

Potrzebne rzeczy : nie ma

Nagroda : 1 Quest Point, stara księga dodająca +1000,+1000 i +500 Exp do wybranych skili.

Rozpoczęcie : Porozmawiaj z Jorral’em – jest w Outpost (małej chacie na North-West od West Ardougne)

Instrukcje:

Weź ze sobą: Enchanted Key – jeśli został ci z questu „Making History” , jeżeli go już nie masz to dostaniesz w queście. Zostaw WSZYSTKIE rzeczy w banku, albo sprawdź czy zostało ci tyle miejsca żeby się one zmieściły (można je odesłać w czasie questu).

MAPKA

1. Odszukaj Jorral’a w Outpost – nieduży domek położony na North-West od zewnętrznych murów West Ardougne i porozmawiaj z nim wybierając opcję: „Anything else I can help you with?”.

JORRAL

2. Powie ci, że znalazł dodatkowe informacje na temat innych właściwości „Enchanted Key”. Poproś o możliwość przeczytania ich „I’m sure I’ll enjoy finding out” wtedy dostaniesz kopię tych notatek. Jorral zapyta cię czy masz jeszcze ten dziwny klucz, jeśli nie masz to on ci go da. Jeśli masz jakieś rzeczy (amulet, cape, hat) to teraz Jorral zapyta czy chcesz żeby odniósł je do banku „Yes” = odniesie, „No”= sam zanieś. (w czasie wykonywania questu nie można mieć NIC na sobie).

3. Przeczytaj notatki „Reade” – z nich dowiesz się, klucz może robić jeszcze coś oprócz mówienia „Ciepło” albo „Zimno”... ale powie ci to dopiero w miejscu w którym powstał, a jest to po Północnej stronie rzeki.

NOTATKA

4. Możesz tam trafić idąc za wskazówkami klucza – gdy wybierzesz opcję „Feel” na kluczu to w okienku czata zobaczysz info. „Freezing” = mroźno, „Cold” = zimno, „Warm” = ciepło, „Hot” gorąco, „Very hot” = bardzo gorąco, „Burning” = rozpalony, „Steaming” = paruje!!! Wtedy stoisz we właściwym miejscu.

5. To właściwe miejsce jest niedaleko West narożnika zagrody, do której musiałeś zaganiać chore owce w queście „Sheep Herder”. Zagroda jest kawałek na North-West od North Banku w East Ardougne. Sprawdź kluczem czy jesteś we właściwym miejscu i potrzyj klucz „Rub” (nie zadziała jak masz cokolwiek przy sobie).

TELEPORT

6. Cofniesz się w czasie i przeniesiesz się do małej farmy. Na farmie mieszkają cztery osoby: Laura, Roger, ich syn Jack i maleńka córeczka Sarah. Porozmawiaj najpierw z Laurą – kobieta nie wie nic o istnieniu miast w RuneScape.

LAURA

7. Potrzyj znów klucz i wróć szybko do Jorral’a. Powiedz mu, że tą nową właściwością klucza jest... Przenoszenie w czasie. Jorral poprosi żebyś dokładnie zbadał tą sprawę, bo w dalszych notatkach znalazł wzmiankę o tym, że klucz może przenosić cię do różnych innych linii czasowych w zależności od tego na jaką część klucza naciśniesz.

KLUCZ

8. Wróć na miejsce aktywności klucza (obok zagrody). Kliknij na część z ząbkami (Past A) i znów przenieś się na farmę sprzed lat (Rub). Teraz porozmawiaj z każdą osobą na farmie i zapamiętaj co ci opowiadają.

9. Laura naprawia szopę i nie ma czasu na rozmowę. Wejdź do środka ich domu i porozmawiaj z Roger’em, który próbuje uspokoić płaczące niemowlę. Roger również nie będzie miał czasu na rozmowę, ale powie że chciałby porozmawiać z tą małą córeczką żeby zapytać czemu tak strasznie płacze.

ROGER

10. Teraz porozmawiaj z małym chłopcem przed domem - Jack powie, że kiedyś będzie wielkim magiem znanym jako „Super Jack the Fantasmic”, rozpala ogień używając run „Cosmic, mind, body and fire”, które dostał od misjonarza „Misalionar”, uczy się od siódmego roku życia „Seven”, czarów będzie używał by robić ciastka „Chocolate Cake”, będzie czynić dobro „Good” i że najbardziej lubi mleko o smaku truskawek „Strawberry”.

CHŁOPIEC

11. Potrzyj Enchanted Key i wybierz tym razem środkową część klucza „Past B”– przeniesiesz się w to samo miejsce ale wiele lat później. Wyjdź do ogrodu i porozmawiaj z Sarah (teraz już dorosłą). Powie ci, że jest chorowita od dziecka i musi pić mleko wymieszane z miodem i roztartym Guam’em. Gdyby jej tata to wiedział to pewnie nie płakałaby tak wiele gdy była małym dzieckiem.

SARAH

12. Potem idź do Laury i spytaj o jej życie, a dowiesz się, że zawsze marzyła o podróżach. Nigdy jednak nie wyjechała z farmy, bo bała się, że nie będzie umiała wrócić – nigdy nie widziała mapy tego świata.

13. Teraz porozmawiaj z dorosłym Jack’iem. Nie ma czasu na dłuższą rozmowę, ale powiedz mu „Not too busy to have your mind read!” i wybieraj wszystkie opcje jakie podał ci gdy rozmawiałeś z małym Jack’iem.
(Super Jack the Fantasmic / Cosmic-mind-body-and fir runes/ Misalionar/ Seven / Trying to create fire / Create chocolate cakes / Good / Strawberry).

14. W dalszej rozmowie powie ci, że dawno temu jego matka posadziła za domem w ogrodzie 6 drzew owocowych, ale żadne z nich nigdy nie miało owoców, bo rosną w złych miejscach, a zdrowe jedzenie mogłoby zmienić życie rodziny i uwolnić ją od chorób.

15. „Rub” Enchanted Key i przenieś się z powrotem do „Past A”. Najpierw wejdź do domu i przeszukaj szafki pod ścianą w dużym pokoju. Wyjmij z nich po kolei – Pestle and Mortar, Bucket of Milk i Guam. Z półek w rogu pokoju weź Papyrus i Charcoal a ze środkowej półki pod ścianą weź miskę – „Bowl”.

POKÓJ

16. Przejdź do ogrodu. Po środku stoi duży ul (Beehive) – użyj na nim miski, potem użyj Guam na moździerzu. Użyj wiadro z mlekiem na miskę z miodem, a potem dodaj zmielony guam. Idź do Rogera i użyj tego lekarstwa na płaczącym dziecku. Maleństwo zaśnie a Roger opowie ci historię ich przybycia do RuneScape. (film)

FILM

17. Użyj Charcoal na Papyrus – wykonasz orientacyjną mape RuneScape. Idź do Laury i porozmawiaj z nią. Bardzo ucieszy się z prezentu.

18. Przejdź do ogrodu za domem. Weź łopatę i doniczki ze stosu przy domu. Użyj łopatę na każdym młodym drzewku i wykop wszystkie. Mango, Lemon, Quince, Plum, Avocado i Pear.

OGRÓD

19. Posadź je w takiej kolejności:
Na North – bliżej domu posadź – Quince.
Na North – w samym rogu posadź – Plum.
Na West – drugie od góry posadź – Pear.
Na West – trzecie od góry posadź – Mango
Na South – w samym rogu posadź – Lemon.
Na South – bliżej domu posadź – Avocado.

20. Potrzyj znów klucz i przenieś się do przeszłości „Past B”. Porozmawiaj z Sarah – dowiesz się, że drzewa pięknie owocują.

DRZEWA

21. Porozmawiaj z Jack’iem – dowiesz się że twórcą run w RuneScape był guthix (film)

RUNY GUTHIXA

22. Porozmawiaj z Laurą – powie ci że jedyną rzeczą jaka jeszcze ją martwi jest to że zaginęła jej broszka – stara rodzinna pamiątka i bardzo by chciała ją kiedyś odnaleźć.

23. Wróć do czasu „A”. Przejdź do sypialni (tam gdzie stoi Roger) i przeszukaj szafkę obok łóżka. – znajdziesz tu „A Brooch”.

BROSZKA

24. Przejdź na podwórze i użyj tej broszki na kupce ziemi „Soil Mound”, która jest na trawie między domem a małą szopą. Potem wróć do rzeczywistości „B”, weź z szopy łopatę i wykop broszkę z tej kupki ziemi. Porozmawiaj z Laurą a opowie ci dalszą część historii (film).

25. Teraz wiesz już wszystko – możesz wracać do Jorral’a. Potrzyj klucz, a przeniesie Cię on do obecnych czasów. Idź do Jorral’a i opowiedz czego się dowiedziałeś, odbierz dyplom i starą księgę jako nagrodę. Księga da ci 3 razy możliwość dodania Exp do wybranego skill’a.

DYPLOM



................... COMPLETE Wink)


Co zrobić jeśli zginie Enchanted Key?

Porozmawiaj z Jorral, który jest w Outpost – małym domku na North-West od zewnętrznych murów West Ardougne.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group