Kasiak44
PostWysłany: Śro 3:15, 14 Mar 2007    Temat postu: nowości marzec 2007 cd.

Ci odważni poszukiwacze przygód, którzy pomagali wojownikom Myreque w misji the Darkness of Hallowvale napotkają, w okolicach świątyni Salve (Paterdomus) najemników czekających na jakiegoś przewodnika, który zaprowadziłby ich do Burgh de Rott.
Jednak nie wszyscy są jednakowo odważni i sprawni w walce. Jedni są bardzo doświadczonymi wojownikami a inni mogą służyć wyłącznie jako mięso armatnie, ale każdy z nich może pomóc mieszkańcom. Jako doświadczony członek Myreque znasz Mort Myre jak własna kieszeń więc któż będzie lepszym przewodnikiem.....?
Każdy z najemników, będzie chciał wynagrodzić swojego przewodnika rzeczami które z pewnością będą przydatne w trenowaniu innych skili, albo po prostu gotówką. Taka odmiana daje ci możliwość pracy na rzecz mieszkańców w podróży w obie strony – raz przeprowadzasz najemników do Burgh de Rott a raz wystraszonych mieszkańców do świątyni. Pdróż w każdą stronę jest więc nagradzana.
Dzięki temu że w queście naprawiłeś bank w Burgh de Rott nie ma teraz nic łatwiejszego niż praca na szlaku osiedle – Temple Salve za świetną nagrodę i Exp do wszystkich skili.
Wraz z rosnącą liczbą osób kręcących się po Mort Myre, nie jest zaskoczeniem, że coraz bardziej drapieżne stwory czyhają na śmiałków w zakamarkach ponurych bagien. Więc nawet ci, którzy poznali już niebezpieczeństwa związane z przechodzeniem przez bagna będą z pewnością chcieli poznać nowe tajemnice. Dziwne historie o szponiastych stworach, ludziach zmieniających się w upiory (Ghasts) i nieumarłych drwali zostały już zgłoszone władzom Paterdomus – więc miej nadzieję, że nie napotkasz ich na swojej drodze do Burgh de Rott.


Barrelchest Anchor

Gracze, którzy ukończyli The Great Brain Robbery Quest zauważą że zrobiono kilka zmian w nowej broni – wielkiej Kotwicy (Anchor). Przede wszystkim powiększony został bonus do Strengh (siły) z 80 na 87, ale szybkość ataku została nieznacznie zmniejszona, pasuje teraz do tak ciężkiej broni.
Zmieniła się też cena na wyższą, bo wydawała się zbyt tania jak na tak potężną broń. Żeby być w porządku do graczy, to każdy będzie mógł naprawić kotwicę jeszcze raz po starej cenie – 50.000 coins, ale potem następna naprawa będzie już kosztowała 700.000 coins.
No i na koniec zmieniono sposób w jaki zachowuje się Anchor w przypadku gdy giniesz z nim. Jeśli Anchor jest jedną z pozycji, która zostałaby po tobie na ziemi gdybyś zginął, to zamiast tego pojawi się gotówka 230.000 coins. Ta zmiana została zrobiona dlatego, że Anchor jest przedmiotem, który może służyć do zabijania graczy i postanowiliśmy jakoś nagrodzić gracza, który zdecyduje się walczyć z zabójcą uzbrojonym w Anchor.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group