Marekdob
PostWysłany: Czw 20:32, 13 Wrz 2012    Temat postu:

Mhm, dzięki za informacje. Szkoda, że teraz nie ma się tyle czasu na grę co kiedyś (mówię ze siebie). Bycie dzieckiem było fajniejsze...
Marcin
PostWysłany: Sob 20:46, 08 Wrz 2012    Temat postu:

Prawdopodobnie wyjdzie w październiku, ale chcą dopracować cały projekt do perfekcji zanim wypuszczą. A jeszcze sporo brakuje, oj sporo
Marekdob
PostWysłany: Sob 13:34, 08 Wrz 2012    Temat postu:

Ale fajne! 4 miesiące przerwy a tu takie rzeczy!!!! To już weszło czy dopiero jest w planach?

Pozdrawiam, Marekdob ; )
Marcin
PostWysłany: Czw 21:32, 26 Lip 2012    Temat postu: Ewolucja systemu walki

Poniższy artykuł to tylko niektóre informacje na temat combat beta, nie ma na celu wprowadzenia was do nowego systemu walki. Po prostu wypisuję co wiem








Ewolucja walki (EoC) zbliża się wielkimi krokami. Obecny system walki jak z resztą wiadomo był niesprawiedliwy dla magów i łuczników. Bardziej liczyło się szczęście, szybkość zmieniania broni. Fakt, każdy znał go na swój sposób i możliwe, że nie podziela mojej opinii, ale musimy wiedzieć jedno: ewolucja walki ma na celu przyciągnięcie większej rzeszy graczy. Gra przecież stanie się ciekawsza.

Zacznę więc od plusów i minusów:

Plusy i minusy najlepiej odzwierciedlają rzeczywistość, po względem plusów i minusów nowy system walki miażdży tradycyjny.


Weakness – słabości

Do tej pory mogliśmy tylko odgadywać jaką słabość ma dany potwór. Z wyjściem EoC w oknie ze stylami walki pokazana jest słabość przeciwnika (pierwsza zielona ramka; druga zielona to słabość gracza)


Słabością mogą być: stab/slash/crush, arows/bolts/thrown, czary air/water/earth/fire.

Każdy gracz ma także swoje słabości, w zależności od założonego uzbrojenia. Mogą być tylko 4: none, ranged, magic, melee.

Jak zapewne zauważyliście, przeciwnik (nie chodzi mi o gracza, a o moba) ma znacznie więcej słabości niż gracz. U nas są bardziej zaogólnione, co ułatwia nam życie.


Główne zmiany w uzbrojeniu:
- Wszystkie bronie z tym samym tier’em (na przykład rune warhammer i rune scimitar) mają wyrównane statystyki, co znaczy, że DPS jest takie samo dla wszystkich broni (np. rune). JEDNAK, warto zauważyć, że bronie dwuręczne mają 50% większy DPS niż jednoręczne.
- Wszystkie obecne staves (laski magów) staną się bronią dwuręczną. Jak już wcześniej mówiłem, bronie dwuręczne dają 50% więcej DPS niż odpowiednik praworęczny. Zostaną wypuszczone różdżki (prawa ręka) oraz orby (lewa ręka).
- Każdą bronią w danej klasie (np. melee) można trenować każdą umiejętność (tutaj: att/str/def). Albo z osobna, albo wszystkie na raz.
- Każda część uzbrojenia dodaje LifePoints. Maksymalnie można mieć coś koło 11tys. LP. Jednak obrażenia są dużo większe niż w poprzednim systemie walki.
-Będzie możliwość noszenia dwóch broni na raz. Do gry wejdą nowe bronie z nazwą w nawiasie: (offhand), które możemy założyć na lewą rękę. Odpowiednikiem dla whipa będzie Enchanted Excalibur (drop trick działa jak coś)
- Uzbrojenie nie będzie miało tylu szczegółów. Wszystkie potrzebne Ci informacje nt. zbroi pokażą się po najechaniu myszką -> armour: xxx, prayer bonus: xxx, class: xxx.
- Zmienianie uzbrojenia w czasie walki będzie kiepskim pomysłem – pojawi się „cooldown” dla „abilities”. Pewnie nie rozumiecie, ale po prostu: zbroi nie zmieniamy, bo i tak wyjdziemy na gorsze

Zmiany w poszczególnych przedmiotach:
- Polypore Staff straci swoje właściwości niestety. Czary będziemy puszczać z run
- Czary będą kosztowały dużo dużo mniej. Dajmy na to taki fire surge. Obecnie wymaga: 1 blood rune, 1 death rune, 10 fire runes, 7 air runes. Po update to będzie: 5 air i 5 fire runes. NIC WIĘCEJ
- Już nie będzie special attacks, pożegnajmy się z armadyl godsword, dragon claws..
- Wyjdą nowe – dwuręczne kusze.
- Longbows dostaną dużo bonusów do defence oraz lifepoints.
- Tarcze będą tak potężne…. Wyobraźcie sobie, że bonusy tarczy przewyższają sumę top+legs. I tak będzie. To naprawdę wielki plus!
- Overloads/extreme pots będą dozwolone na Wildzie
- Zostaną zmienione niektóre poziomy wymagane do założenia uzbrojenia. Dla rune to 50 zamiast 40
- Przedmioty z crystal nie będą traciły właściwości z czasem.

Zmiany w umiejętnościach walki:
- Po pierwsze, zmieni się formułka licząca combat level:
Defence lvl + najwyższy z: (att/str/rng/magic) + 2. To znaczy, że najmniejszy możliwy combat to 4, a najwyższy 200. Summoning, prayer i constitution nie będą brane pod uwagę!
- Jedzenie, już nie będzie takie, jakie znaliście do tej pory. Teraz ograniczeniem będzie constitution level. Bo jaki sens miały sharki na niskich poziomach? Dajmy na to shark na 50 lvl da ci tyle LP, ile lob ster.
- Defence skill zyskuje na znaczeniu. Od niego zależy jaką zbroje możesz założyć, ile mieć maksymalnie LP.
- Dojdzie Anguish i Torment -> odpowiedniki dla turmoil dla łucznika i maga
- Rigour i augury odblokujesz łącznie z piety. Ci, co kupili możliwość ich używania dostaną zwrot tokenów.
- Dojdzie więcej czarów, oczywiście po niższych kosztach run. W tym tsunami albo dragonfire
- Trenowanie Slayer nie będzie wolniejsze -> plany są nawet na przyśpieszenie
- Trenowanie na przeciwnikach mających 30 combat mniejszy niż twój (lub 50 gdy masz wysoki) skutkuje obcięciem doświadczenia DO 10%. Jednak slayer taski się nie liczą, na nich zawsze dostaniesz pełny exp.

Kosmetyka awatara:
- Pojawią się dłonie
- Twarz będzie bardziej szczegółowa
- Dostaniemy mięśnie, i ogólnie sportową sylwetkę
- Możliwość chowania broni/tarczy na plecy. Wysuwasz automatycznie przed walką
- Animacje ataku zostały poprawione, wyglądają bardzo dobrze
- Animacje bezczynności zostały zastąpione nowymi

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group